• Uitsluitend volledig en juist ingevulde aanmeldingen worden in behandeling genomen.
• Aanmelden kan uitsluitend online.
• U bent gehouden aan het vermelden van juiste email adressen.
• Direct na aanmelding ontvangt u per email een bevestiging van uw aanmelding en als bijlage uw factuur.
• Aanmelden voor onderdelen van het symposium is niet mogelijk.
• Laatste informatie en een routebeschrijving ontvangt u per email circa 7 dagen voor aanvang van het symposium, mits uw
betaling door de organisatie is ontvangen.
• Uw registratie is bindend. Annulering en restitutie van het inschrijfgeld is tot 21 maart 2021 mogelijk. Na 21 maart
geldt het onderstaand schema:
- Binnen 30 dagen voor vertrek: 50 %
- Binnen 14 dagen voor vertrek: 75 %
- Binnen 7 dagen voor vertrek: 100 %
• Annuleringen en mutaties kunnen uitsluitend schriftelijk of per email geschieden.
• Niet verschijnen op het symposium ontslaat u niet van uw betalingsverplichting.
BETALINGEN:
• Direct na aanmelding ontvangt u per email een bevestiging van uw aanmelding en als bijlage uw factuur.
• Betaling van de factuur is de verantwoordelijkheid van de deelnemer. Ook wanneer het factuuradres de ‘werkgever’ is, blijft de
verantwoordelijkheid voor op tijd betalen bij de deelnemer.
• Betaling van deelnamegeld moet minimaal 14 dagen voor aanvang van de cursus ontvangen zijn door de organisatie
• Bij het betalen van de factuur ALTIJD het factuurnummer vermelden.
• Voor wijzigingen in de tenaamstelling of anderszins op de factuur worden administratiekosten (€ 10,-) in rekening gebracht.